środa, 3 kwietnia 2013

Widzisz Prawdę?

Prawda jest wszędzie wokół.
Ty też jesteś jej częścią.
Jeśli masz wrażenie że nie znasz Prawdy, jest tak z powodu uwarunkowania.
Nauczono nas dostrzegać tylko fragmenty Prawdy i intepretować je w określony sposób.
Jest to uwarunkowanie umysłu będące sztucznym ograniczeniem percepcji.
Jednak jak z każdej sztucznej struktury, z tego uwarunkowania można sie wydostać, można je porzucić i mu nie podlegać.
Wtedy dostrzegamy, że Prawda nigdy się przed nami nie kryła, że zawsze była przed naszymi oczami.
Widzisz Prawdę?

5 komentarzy:

  1. Pięknie piszsz Przemysławie. Ciszę się, że tu dotarłam :)
    Zapraszam również do mnie :) http://przeslanie.blogspot.de/

    Pozdrawiam w Miłości. Mira

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja... widzę, bo dobry mam wzrok, a poza tym... słyszę ją... smakuję ją... wącham ją i... dotykam jej ciałem swym. Mówię ci, jest... fajnie, bo... prawdziwie to czuję....... tak myślę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda jest jak olśnienie , to ulotny bezczasowy przebłysk , to coś tak nowego i niepowtarzalnego , że jest nieporównywalne z niczym , nie istnieje żaden punkt zaczepienia dla egoistycznego umysłu , jest tylko natychmiastowe zrozumienie .

    OdpowiedzUsuń