sobota, 29 czerwca 2013

4 komentarze:

  1. Piekno jest w nas, to i na zewnatrz jest pieknie? Nie zgadza sie...
    Mam wrażenie, ze matrix trzyma ludzi w wielkiej pajeczynie (żyjemy w wielkim więzieniu), no i zbiorowa swiadomosc wpływa na wszystkich innych...
    Ja na ile moge, nie zasilam matrixa, a wciąz nie jest najlepiej...
    Nie ogladam tv nie słucham radia; nie kupuje farmaceutykow, nie kupuje w hiper marketach, nie czynie zła, kocham naturę etc...
    Oczywiscie małe promyczki tego, co we mnie otzrymuje, ale wciaz dominuje ta matrixowa świadomosci a także frustracja z powodu usidlenia nas wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  2. a zanim dostrzegłeś że tak trzeba postępować ile czasu minęło, bądź cierpliwy, a jeśli matrix też widzi tak świat jak Ty to co??? przestań się doszukiwać w kimś czegoś, myślisz że to ich wina? ja myślę że to moja wina, a Ty jak myślisz??? mam nadzieje że przez upór w zdrowie, uczciwość, miłość znajdę sposób w sobie by się po układało do końca, tak naprawdę już się układa pozdrawia z całego serca, rozejrzyj się dookoła siebie i zacznij jeśli chcesz oceniać od pozytywnych wniosków, przyjdzie czas na każdego, wszyscy jesteśmy jednym ale według Ciebie Ty czynisz wiele dobrego ale kochasz siebie jeszcze w dużym stopniu bardziej od innych, wypośrodkuj i staraj się zrozumieć/... ja staram się znaleść sposób jak uświadomić tych matrix ale nie nakręcając innych by znienawidzili kochać tych matrix jesteśmy tym samym kumasz???

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupota nie boli , lecz jej skutki . :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, skutki bolą podwójnie! ;/

    OdpowiedzUsuń